maandag 15 juni 2015

Rozen ik ben er gek op

Rozen wat zijn ze mooi, ik ben er echt gek op. Zaterdag zag ik bij van der Dussen weer zulke mooie en ik mocht er 1 kiezen. Het is de Westerland geworden. Een klimroos met prachtige grote bloemen die oranje/abrikoos met een zweempje roze zijn, echt prachtig.
Nu nog een mooi plekje vinden. Ik denk dat de Ilse Krohn naar achter de schuur verhuist en de Pink Cloud naar de voortuin, een soort rozendans dus :-).



En dan zondag, we gingen op zoek naar een tafeltje, niks gevonden helaas, maar... wel prachtige rozen gezien en ik mocht er weer 1 kiezen. Dit is echt de laatste, meer plek hebben we gewoon niet.
Het was echt heel moeilijk Pat Austin is prachtig en zo waren er nog veel meer, ik heb uiteindelijk gekozen voor Chippendale. Een prachtige groot  bloemige trosroos in een roze /abrikoos kleur met een geweldige geur.
Echt zo mooi.



Prachtig toch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten